Patrocinis empresarials

68è Congrés Mundial FIABCI

La principal associació del sector immobiliari, FIABCI, va celebrar a Andorra el seu congrés mundial del 23 al 28 de maig dedicat a les ciutats i les construccions intel·ligents. Més de 500 congressistes internacionals van participar en aquest esdeveniment que va comptar amb una vintena de conferències i taules rodones i la participació d’experts de renom internacional. El prestigiós arquitecte francès Jean Nouvel va ser l’encarregat d’obrir les ponències tècniques.

Andorra Telecom, a més de participar en el congrés com a partner tecnològic garantint la bona connectivitat en tots els espais, va oferir una conferència sobre el futur edifici The Cloud a càrrec del director general de la companyia, Jordi Nadal, i l’arquitecte del projecte, Gerard Arias.

9a edició TedXAndorra

El 28 d’octubre es va celebrar una nova edició del TedXAndorra, un esdeveniment internacional que vol ser una plataforma de presentació d’idees i projectes que promou el debat i el networking. Més de 150 assistents presencials i mig centenar en directe via streaming van gaudir de les nou ponències que s’oferiren sota el títol genèric “Arquitectures emocionals”. Andorra Telecom n’és partner tecnològic i aporta l’streaming de l’esdeveniment.

2a edició Jornades INNTEC “La revolució 4.0 a Andorra”

El Clúster d’Innovació i Noves Tecnologies (ACTINN), del qual Andorra Telecom és membre fundador, promou l’organització d’unes jornades sobre els avenços i les tendències dels projectes tecnològics i d’innovació impulsats. Aquesta segona edició va proposar un debat profund sobre “La revolució 4.0 a Andorra”.

L’objectiu de la jornada era posar Andorra al mapa de la innovació i de la transformació digital i aprofitar els valors del país com a palanca per fer créixer l’economia. Una quarantena d’experts i 200 assistents van participar en aquestes jornades els dies 29 i 30 de novembre al Centre de Congressos d’Andorra la Vella.

Andorra Telecom hi va presentar la ponència “El NIU, motor d’innovació”. Miquel Gouarré, director de l’acceleradora d’empreses de la companyia, va explicar als assistents el funcionament i els objectius d’aquest espai d’innovació que acull emprenedors en l’àmbit tecnològic.