Empreses

Telefonia i Internet

Les necessitats de les empreses de connectivitat i volum de dades han dut a eliminar el sostre de descàrregues. Els paquets de fibra per a empreses han passat a tenir tarifa plana tant nacional com internacional en lloc dels 500 GB de tràfic d’Internet.

La Xarxa de Veu corporativa (centraleta virtual) és la solució de telefonia professional destinada a les petites i mitjanes empreses, ofereix un servei econòmic per a les comunicacions que integra telefonia fixa, telefonia mòbil i accés a Internet.

Durant l’any, s’ha completat la migració de tots els clients de Centraleta Virtual a la nova plataforma que permet gaudir de noves funcionalitats (locucions de benvinguda, grup de distribució de trucades, operadora automàtica, telecaptura...).

Per tal que tots els clients gaudeixin d’opcions adaptades a les seves necessitats, s’ha unificat l’oferta de mòbil, integrant els antics forfets emprenedor en l’actual oferta Mobiland. Aquest canvi ens ha permès elaborar una oferta més d’acord amb els actuals casos d’ús i respondre així als nous requeriments dels empresaris del país.

Emmagatzematge de dades

Som Cloud és la solució al núvol que permet a les empreses allotjar amb seguretat i de manera òptima les seves dades. La demanda del teixit empresarial de disposar de solucions de còpies de seguretat de les seves dades ha fet que al llarg del 2017 hàgim desenvolupat una solució anomenada Veam Cloud Connect, que permet fer backups de les dades de l’empresa al núvol (Som Cloud) de manera autònoma i sempre allotjades en territori nacional.

El Data Center d’Arans disposa de les solucions E-suite i E-room. La solució E-suite correspon a uns espais tancats on els clients poden instal·lar els seus racks. El creixement de les solucions Cloud fa que aquesta solució sigui cada vegada menys atractiva.

Pel que fa a les solucions E-room, que son lloguers de racks, és una solució interessant ja que combina perfectament amb solucions físiques i de Cloud, i ofereix una solució hibrida que és el pas per tenir-ho tot allotjat al Cloud.

La creació del nou Data Center de La Massana, amb solucions de cube dedicades a client, pot obrir una porta interessant per a les empreses.

Gestió de flotes

El servei de gestió de flotes és la solució de geolocalització per controlar i gestionar flotes de vehicles. Els vehicles, equipats amb el dispositiu GPS de geolocalització amb targeta SIM, envien a la plataforma informació del posicionament, la velocitat, les aturades, alertes...

A finals de 2017, hem ampliat la cobertura geogràfica dels nostres dispositius a la quasi totalitat de països d’Europa (països de la zona 1 de roaming).

Publicitat

La Xarxa Andorra Wifi ofereix a les empreses del país la possibilitat de posar publicitat digital del seu negoci, en el portal d’accés d’aquesta xarxa wifi gratuïta. Quan un usuari es connecta a la xarxa Andorra Wifi, en el portal d’accés apareixen els anuncis de les empreses anunciants. Aquest servei de màrqueting digital ha permès oferir més de 5.000.000 d’impactes publicitaris als usuaris residents i visitants durant el 2017 (+25 % versus 2016). Aquest augment reflexa que cada cop més empreses aposten per aquesta solució publicitària.